პროექტის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
|
კარგი
|
საშუალო
|
სუსტი
|
შენიშვნა
|
პრობლემა.
რამდენად აქტუალურია
|
|
|
|
|
მიზანი. რამდენად კონკრეტული და მიღწევადია
|
|
|
|
|
განხორციელების გზები. რამდენად უზრუნველყოფს მიზნის მირწევას, რამდენად
რაციონალურია, რამდენად რეალურია ვადები და არის თუ არა გადანაწილებული ფუნქციები
ჯგუფის წევრებს შორის
|
|
|
|
|
შედეგი. რამდენად რეალურია აღნიშნული შედეგის მიღწევა და რამდენად შეესაბამება
მიზანს
|
|
|
|
|
რესურსები. რამდენად ზუსტად არის განსაზღვრული, რა არის საჭირო
პროექტით გათვალისწინებული საქმიანობისათვის
|
|
|
|
|
დიზაინი. რამდენად ლოგიკურად არის აგებული პროექტი (თანმიმდევრობა),ლაკონური
და მარტივი ენა
|
|
|
|
|
მოსწავლეთა შეფასების რუბრიკა
|
მოსწავლე
მოიპოვებს სათანადო ინფორმაციას, ამუშავებს და ვიზუალურად წარმოადგენს კომპიუტერის
საშუალებით
|
აკეთებს
მოპოვებული და დამუშავებული მასალის ანალიზს
|
თარგმნის,
მეტყველებს
გამართულად,
სათანადოდ
იყენებს
მხატვრული ლიტერატურის სფეროდან მოპოვებულ ცოდნას
|
ახდენს
მოპოვებული ცოდნის პრეზენტაციას
|
ცუდი
(1-4
ქულა)
|
|
|
|
|
საშუალო
(5-6)
ქულა)
|
|
|
|
|
კარგი
(7-8) ქულა
|
|
|
|
|
ძალიან
კარგი(9-10 )
|
|
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий